reklama

Sex v meste...

Takúto kravinu nám vnucuje Amerika. Štyri sliepky tokajú o svojich frajeroch a o svojich problémoch. Podobný formát nám ponúkla aj naša tzv. “verejnoprávna” televízia pod názvom Silná zostava.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nič proti tomu, nech si tokajú aj o politike. Je mi len ľúto, že sa k tomu pridá aj taký politológ Leško. Vždy som si ho vážil pre jeho otvorené a nezávislé názory. Občas sa síce objavil v tzv. zábavných reláciách, ale nikdy to nebol tak nechutný humus, ako v spomínanej relácii.

Asi mu to stojí za honorár 100.-€, možno aj viac. Myslím si však, že ľudia jeho rangu by sa nemali nechať sprofanovať za každú cenu. Je mi z jeho účinkovania v takejto relácii nielen smutno, ale ozaj aj na vracanie. Neviem, čo viac k tomu dodať. Asi podľahol čaru Rybníčka, či ako sa volá dnešný majiteľ RTVS. Jasne, už som si to vygúglil, je to nejaký Rezník.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak takto budú podliezať “vkusu” diváka všetky naše skutočné osobnosti, tak sa máme na čo tešiť. Zostanú nám iba Hamburgery, Coca-Cola, Chipsy a podobné fajnovosti...

Však pán Leško ?!!!

Ladislav Boršoš

Ladislav Boršoš

Bloger 
  • Počet článkov:  148
  •  | 
  • Páči sa:  244x

Som občasný diskutér, designer, manžel a otecA taktiež syn, brat, švagor, strýko a zať. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu