reklama

”Trubanove drogy”...

Za mladi bol Truban rovnako, ako každý z nás odtrhnutý z reťaze. Kým my sme sa mohli iba ožierať, on si už mohol dať aj jointa... Takúto vymoženosť sme za socana žiaľ nemali.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Prvýkrát som bol na Západe v roku 1977 ako študent VŠ a tajne som dúfal, že skúsim marišku niekde v Paríži. Žiaľ nič, prišiel som domov ako panic. Občas síce sladkasto voňala v telefónnych búdkach, ale žiadny dealer mi neprišiel do cesty. Bol som fakt sklamaný.

Teraz je Truban verejne pranierovaný za to, že pred rokmi študentom otvorene hovoril o svojich skúsenostiach. No a čo? Oni majú taktiež svoje skúsenosti a nakoniec z nich budú špičkoví manažéri. Nič sa nedeje, to len Fico veľmi šikovne zneužil strach babiek z drog a postavil si proti Trubanovi antikampaň. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ficovi nevadí, že 70% národa berie tvrdú drogu menom alkohol. Rovnako mu nevadí, že na následky tejto legálnej drogy zomierajú tisíce ľudí na Slovensku. Prevažne jeho voliči, ktorí sa utápajú v tvrdom alkohole na strednom a východnom Slovensku. To mu nevadí, lebo odvádzajú DPH a daň z liehovin a nehovoriac o tabakových výrobkoch.

Z Ficových úst je to obyčajné pokrytectvo a farizejstvo. Trasie sa verejne proti drogám, hoci osobne vraj chlasce ako dúha. Ak sa nemýlim, tak česká kapela Lucie spieva, že: “ Středověk neskončil, středověk trvá...” Hlavne na Slovensku. Tu sa všetci politici tvária, ako svätí za dedinou. Ľutujem Trubana, že sa musí ospravedlniť za svoje video. Byť na jeho mieste, tak budem okamžite požadovať plnú legalizáciu marihuany. Hovorí sa, že najlepšia obrana je útok...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Za prvé preto, že jej užívanie je zdravšie ako alkohol a za druhé, že veľa civilizovaných krajín to už urobilo. A povedzme si otvorene, nebyť marihuany, tak by nevzniklo toľko nádherných svetových songov. Nebol by Bob Marley a jeho neskutočné reggae, ani fantastickí Beatles, či Rolling Stones. Ani Deep Purple, ani Led Zeppelin. Vlastne nič. Všetci šlapali na marihuane a LSD a tí, čo to prežili sú dnes vážení občania s titulom “sir” od kráľovnej UK, ako napríklad Paul McCartney, Mick Jagger, či Bono a ďalší.

To len stvrdnutí socani sa boja voľnosti a nezávislosti ducha. Oni majú svoju drogu socializmus, prekladanú alkoholom. Preto neznesú nič odlišné a berú to za osobné ohrozenie. Žiadna drogová epidémia nám nehrozí. Väčšina mladých si už skúsila nejakú trávu a sú v pohode. Aj ja by som si kľudne dal jointa s Trubanom, aspoň by som neskončil len ako drogový panic...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A nech mi všetci skočia “na hrb” !!!

Ladislav Boršoš

Ladislav Boršoš

Bloger 
  • Počet článkov:  148
  •  | 
  • Páči sa:  244x

Som občasný diskutér, designer, manžel a otecA taktiež syn, brat, švagor, strýko a zať. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu